- Tisdag

Idag klev jag upp, duschade, fixade mig o fika sen gick jag till skolan.
Dagen har ju varit as skön!
Hade först engelska, hade en annan lärare för jennie var sjuk, så gjorde inte så mycket.
Sen hade vi matte, då var anders också borta, så då jobbade vi verkligen ingenting heller.
Sen hade vi lunch, äckel mat. Efter lunchen hade vi so och då var sofia också borta?
Så då gjorde vi ingenting heller, hahaha har ju fan inte jobbat nånting idag :o
Jag och emma satt och spela fyra i rad och kort bara. Haha. Sen hade vi svenska.
Men då gjorde en del sina muntliga redovisningar, jag gjorde också min idag :) Så skönt att det är gjort nu!
Det gick bra. Sen hade vi franska bara och sen gick jag och emma och pratade med monica
som vi har på arbetsstugan, fick åka hem 2 idag? Haha helt otroligt, så fort man frågar henne
brukar hon ju säga nej direkt. Men idag fick vi! Så skönt!

Så då gick jag till busshållsplatsen och följde med bästa Robert hem!
Kom hem för ett tag sen, sitter och skriver med folk nu bara.

Imorn är det onsdag och sista dagen för den här veckan! Skööönt!


Det är svårt att förklara när ord inte räcker till,
men du är det finaste jag vet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild!:)

2011-06-04 @ 20:44:04
URL: http://amandaharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0