- Om du bara är en dröm, låt mig sova då


Kom hem från gårn ungefär vid 10 :)  Gick dit efter att jag hade ätit middag, och var med älskling där ♥
Nu sitter jag här hemma bara.  Sitter här och är lite rädd då. Hatar det här kan jag ju säga..

Imorn kl 1 ska vi åka till stan för vi är bjuden på middag hos några. Skulle äta grillat tror jag! :)
Smarrigt. Vill åka in till birsta också men mamma sa att vi inte skulle hinna de så lär väl inte göra det då..
Jag som ville det. Vet inte när vi kommer hem så får se när jag skriver imorn :)

Jag älskar dig mer än allt, robert sjöström


Kommentarer
Postat av: rs

Jag älskar dig ännu mer Evelin Göransson! <3

2011-05-21 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0