- lördag


Igår hann jag inte blogga något, vi slutade kl 2, då gick jag hem direkt och fikade, bytte om och fixade mig. Sen gick jag till tåget som kom 15.02, där stog martina och väntade på sitt tåg för hon skulle till ånge. Pratade med henne ett tag sen kom mitt tåg som gick till sundsvall. Maja och emma klev på i torpshammar, hade lite kul på tågresan där då. Hahaha. Emma och jag ska alltid skämma ut oss inför folk..
När vi kom fram gick vi och shoppade,  typ 6 eller halv 7 gick vi på Kermit och åt, sen skulle jag och emma gå på toa där då, trodde jag skulle dö för vi fick inte upp dörrjäveln. Det gick inte att låsa upp så vi hållde på o skita på oss. Haha vi bara bankade på dörren och skrek efter maja likom.
Haha garva ju fan ihjäl oss men sen gick det visst att få upp den. Som tur var! Haha. Sen gick vi till majas syrra och sen typ halv 9 kom majas pappa och hämtade oss. Då åkte vi hem, när jag kom hem satt jag mig vid datorn en stund, sen packade jag upp det jag köpte. Sen runt 11 somnade jag.

Imorse vaknade man 8.. Kunde inte somna om heller. När mamma vakna åt jag frukost och nu sitter jag här.  Ska väl gå och duscha snart eller något. Sen ska mamma och martin åka till stan och sova där inatt. Så tror carro ska komma och bo hos mig inatt :)
Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Kanske i mars? :)

2011-05-14 @ 11:58:44
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: martina jansson

haha skrev så ändå ;) <3

2011-05-14 @ 15:42:36
URL: http://maartinaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0