- onsdag


Idag har dagen varit skön och den har gått snabbt! Första lektionen hade vi idrott, sen no och då hade vi ingen sal att vara i, så vi var ute och chillade i soolen! (y) Sen hade vi sv och då kollade vi bara på andras redovisningar! Sen hade vi lunch, sen franska och sist matte. Sen slutade vi, då väntade jag på emelie som kom med bussen, vi gick hem och fikade. Satt mig vid datorn ett tag, sen började det helt plötsligt åska..
Så stängde av. Lite senare kollade jag på big brother med emelie, sen kom mamma hem så då hjälpte vi till att göra tacos och sen åt vi, mums!
Tänkte beställa kläder från H&M nyss, men var en tröja som var slut i min storlek, så ska vänta ett tag och kolla om dom får in fler innan jag beställer :)


i will never let you go, because you are a part of me, a part of my heart.

Kommentarer
Postat av: LINNEAA

I will never leave you, for you are my bestfriend whom i love, i love you more than you think, i love you a thousand times around the world and back, it is totally indescribable, when i look in your eyes and your beautiful smile feel i played within myself, as long as you feel good, i feel good, without you I'm not full, then i get half, leave me never, we forever, i love you bestfriend ♥

2011-05-12 @ 21:58:40
URL: http://liinneaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0