- onsdag

Kom typ nyss hem från robert. eller för ett tag sedan :) vi kollade på Never back down.
nu sitter jag här, och är så jävla le på den här datorn! kan typ aldrig sitta vid datorn
på kvällarna längre för mamma lägger sig ju före mig. vill ha min datooor!

idag har det varit en vanlig dag. hade idrott första timmen, då hade vi fritt :D sen hade vi no och sen svenska. sen lunch och efter lunchen franska och sist matte. dagen gick snabbt :)
imorn äre torsdag och då kommer inte dagen gå snabbt, långdag och massa dubbeltimmar och skit..
ska snart lägga mig i sängen och kolla på film och smsa, sen sova.
Hörs imorn. Godnatt  ♥


I love you more than anything else.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0