- ny blogg

Bestämde mig för att göra en ny helt egen blogg. har tänkt på det ett tag nu men nu har jag bestämt mig :) det beror på att jag känner för att ha en egen blogg och inte tillsammans med någon. så nu äre den här bloggen som gäller! :) fortsätter att blogga som vanligt på den här bloggen iallafall!

får göra en ny design när jag har fått tillbaka min egen dator, kan inte göra det på den här datorn för har inte det programmet. vet inte när jag får tillbaka min dator heller för verkar inte som han visste vad det vad för fel, han som skulle fixa den. ååh blir så arg! kul om jag måste köpa en ny då. vågar inte heller lämna in den i stan nånstans så att dom kan fixa den för då kanske alla bilder och precis allt försvinner, och det vill jag ju verkligen inte..
aja, får se hur de blir.


love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0