- hos carro


Hann inte skriva nånting igår och orkade inte heller.
Men igår kom carro och hämtade mig typ 8, då åkte vi upp på shell och köpte
godis och hyrde en skräckfilm! Träffade "min kille" där som carro sa, kändes jätte bra! :) Tycker ju om han så mycket också.  Ne fyfan. Hatar han så jävla hårt.
Sen åkte vi till carro, satt oss och pratade ett tag sen satt vi lite vid datorn. När kl var typ 10 gick vi ner och kollade på filmen, hahah, åt inget godis eller nått för man satt i soffan och hållde på o skita på sig.  Och sen när det var slut skulle carro hä upp gardinerna igen som vi hade hett ner för var så läskigt när man såg ut och det var mörkt, fyfan vad jävla rädd vi var, på filmen var det en tjej som dödade folk typ och hade en jävla påse på huve. Sen skrek carro och jag hållde på o pissa på mig, hon ba: jag tänker att det ska stå en med en påse på huvet där ute nu. När hon skulle hä upp gardinerna. Och inte fan blire bättre för att hon skrämde upp en sådär, hahaha. Vi bara skrek och ville inte kolla ut. Sen sprang hon och ställde sig mot väggen och sa: inga fönster. inga fönster.  HAHAHAA så att hon inte såg några fönster. Jag hållde på att pissa på mig, hon såg helt jävla vettskrämd ut. Garva ju fan ihjäl mig men sammtidigt blev jag så jävla rädd när hon hållde på sådär och såg ut som nå jävla spöke  i annsiktet. Sen sprang vi upp och jag gick och la mig för var as trött och carro satt vid datorn ett tag.
Sen sov vi.

Imorse vaknade vi typ halv 11 men låg kvar i sängen till 11. Sen gick vi ner och gjorde frukost och satt oss ute och åt. Härligt väder det är idag iallafall! :)
Nu sitter jag vid datorn medans att jag väntar på carro som duschar.

Sen ska vi väl gå ut eller något.
Skriver när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0