- bästavän ♥

evelin bästavän göransson!
jadu vart ska jag börja?! du är min bästavän och det är jag så grymt glad över.
vi har alltid så himla kul tillsammans! garvarogarvar & det tar aldrig slut!
humorna är ju bäst av dom alla, det ska vara du & jag till döden. det lovar jag!
jag kommer aldrig lämna dig för du är så himla underbar, snäll, omtänksam, finns alltid där för än.
jag älskar dig till tusen. kommer i håg alla minnen med dig, som första gången jag var med dig.
det var när jag gick i 3:an & du i 4:an. vi åt gröt & vi skulle göra nån teater samtidigt.
kom ihåg att vi skrattade hur mycket som hellst då! vi red på varandras ryggar i från din våningsäng!
haha fyfan vad kul !♥
ett annat minne är när jag bodde hos farfar & farmor i 2 veckor, för mamma & pappa var i thailand. då vi var med varann dygnet runt i 2 veckor.
då var vi verkligen som syskon. kom ihåg att vi gick & sprang till varann på morgon-kväll!
hela tin, ringde varann för att vi var mörkrädd när vi gick hem.
asså gud, minnerna väcker än så himla mycket. blir så glad när jag tänker på dig!
du gör så jag mår som bäst! är så himla glad när jag är med dig.
bästavänner ska vi vara föralltid, det har vi lovat varann!
kommer aldrig släppa taget om dig för du betyder enormt mycket för mig.
vänner som dig finns inte på soptippen direkt, du är allt för mig!
jag fäller än tår i havet & när du hittar den så ska jag sluta älska dig bästavän!
jag önskar dig väldigt mycket lycka till, för du kommer aldrig hitta den.

/ din bästavän MARTINA





love yoou my beeeest! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0