- Tuesday


Idag har det varit skola som vanligt. Emma var sjuk idag med, tror hon hade magsjuka :/
Men tror hon var frisk nu så hon skulle nog komma imorgon (y)
Men idag hade vi först samling i klassrummet en stund. Sen gick vi upp till aulan och lyssnade på en
kille som pratade om droger och massa typ i 2 timmar. Sen gick vi ner till klassrummet och
pratade om det han hade berättat och massa bara. Sen klockan halv 12 hade vi lunch, det var hamburgare!
Rast till halv 1 och då gjorde vi massa grejer i klassrummet bara till 2 typ.  
Sen gick hela klassen upp på shell och köpte glass, satt där en stund och sen fick vi sluta så
jag gick direkt hem, vi fick sluta ungefär kvart över 3!

När jag kom hem så  la jag mig i soffan och kollade på mtv. Sen satt jag mig här,
ikväll ska jag inte göra något speciellt. Har inga läxor den här veckan heller så det är chiill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0