- Torsdag


Idag hade vi först dans, jag, emma och maja hade valt zumba. Hade det till klockan halv 11, sen fick
vi gå på lunch och äta. Nån äcklig fisk och mos.. Sen kl 12 typ hade vi orientering, och det
kan jag ju säga att det sög. Verkligen, ville bara hem. Och hade inga andra skor en
dom vita conversen, för det glömde man ju såklart. Jajjamen liksom, blev ju
bara blöt och hur lerig som helst om dom. Men ska prova tvätta dom i tvättmaskin nån dag! :)

Ungefär kvart i 2 slutade vi, då gick jag och robert hem till mig.
Sen ikväll har vi vare på gårn, gick hem typ halv 9. Och när man kommer hem står min
älskade efterlängtade dator på skrivbordet, snacka om glad jag blev då! Så jäkla härligt att ha min egen dator igen!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorn är det sista skoldagen sen helg! För vi är lediga
på fredag eftersom vi har nått grejs på skolan kl 7 som vi måste gå på imorn kväll till 10.
Men det lönar ju sig, eftersom att man får vara ledig på fredag! (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0