- Skola skola skola

Kom nyss hem från skolan. Idag hade vi idrott första timmen, det var tråkigt idag.
Sen hade vi no men då vare chill! Vi satt bara i fa:n och gjorde ingenting typ,
vi hade ingen lärare för Anders var nämnligen på möte! (y)
Efter det hade vi svenska, sen lunch, tacoos!
Efter lunchen språk och sist matte. Dagen har gått snabbt.

Nu ska jag sätta mig i köket och pluggaaa som tusan till so provet!
Måste också göra klart en läslogg om jag hinner de för den ska också vara klar den här
veckan, och redovisning nästa vecka. Så jävla mkt som ska göras. Hinner fan inte.
Jag har ju inte ens tränat nånting på det där provet och det är imorn.. Hoppas de kommer att gå bra.
Skriver mer sen.



För läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0