- Morsdag

Helgen har varit riktigt bra den här helgen. Igår så gjorde jag och emma tacos och åt, sen var vi
lite duktig och gjorde lite läxa faktiskt. Sen lite senare hade emma äkta d.a.m.p och jag hållde
på o garva ihjäl mig. Hahaha emma gumman min alltid lika rolig. Sen gick vi iallafall
upp på gårn efter att hon äntligen hade bestämt sig för att byta strumpor för att dom
andra inte passade till linnet (tyckte hon) hahaha..
På gårn spelade vi "med andra ord" med robert och dennis sen kollade vi bara på tv och så.
Kl 11 gick vi hem, åh fyfan.. Ja kan ju bara säga att vi är som vi är vi, hahaha.
Somnade halv 4..
Vaknade kvart över 10 imorse, gick upp och fikade och så. Gjorde klart läxan sen
städade jag lite sen åkte emma hem.

Nu sitter jag i soffan och käkar godis, uschh känner mig tjock.
Nu ska jag nog gå och städa klart tills mami kommer hem för dom har varit nånstans
utanför stockholm från igår till idag :)
Idag är det ju morsdag också!


Jag älskar dig världens bästa mamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0