- Monday


Nu sitter jag i soffan och kollar på tv :)
Idag klev jag upp klockan 7, gjorde mig i ordning sen
gick jag  till skolan. Var bara med på första lektionen, sen kl 10 gick jag ner till
busshållplatsen och väntade på bussen. Den kom ungefär 20 över.
Då åkte jag till stan, när jag var framme kom mamma och hämtade mig sen åkte
vi på Sibylla och åt lunch. Sen skjutsade mamma mig till emelies skola.
Då klippte hon mig, det blev väl bra, men det blev riktigt kort tycker jag..
Saknar mitt långa hår, men var ju tvungen att ta bort det slitna för hade as slitet hår så det växte ingenting.
Hoppas de växer ut igen, haha ;) Sen gick jag, emelie och esmeralda till tågstationen,
väntade på tåget sen åkte vi hem. När vi kom hem så åt vi middag.

Sen satt jag mig vid datorn och har målat naglarna också!
Nu sitter jag i soffan med mamma och tittar på "Mamma byter bo."


Men söt stumpan då :')



Kommentarer
Postat av: sigrid

Okej, och tack för att du skrev svar på den frågan:]

2011-05-23 @ 21:00:31
URL: http://photobysigrid.bloggplatsen.se
Postat av: caroline

men haha, fin tjej ;)<3

2011-05-24 @ 21:44:31
URL: http://carolinehejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0