- Jag kommer aldrig kunna låta dig gå


Nu sitter jag här hemma med musik i öronen. Bara jag som är vaken här i huset för det är bara
jag som är LEDIG imorn! Fyfan vad skönt!
Ungefär kl 10 kom jag hem från skolan. Det var väl sådär där då, men roligare än vad jag trodde
att det skulle vara. Iallafall lite senare blev det kul.

Kul att typ alla klasser fick sluta tidigt idag, men inte min klass? Utom 7A men dom fick ju se på
film iallafall.. Men fick sluta 5 över 3 iallafall, då gick jag hem. Satt mig vid datorn och städade lite
på rummet. Försökte få tag i martina eftersom hon skulle komma till mig när jag hade kommit hem
men det var inte det lättaste. Hon var hos sin farmor och farfar och mobilen hennes var
avslagen. Men lite senare kom hon plötsligt ;) Vi satt vid datorn och lite så, sen åt vi middag
och efter det fixade vi oss lite. Sen gick vi upp på skolan!

Nu skriver jag med älskling på msn men eftersom han är så jävla trött och ska sova
så blir man väl helt ensam snart då. Och inte fan är jag trött..



I will love you forever.

Kommentarer
Postat av: sofi

Du är vacker!

2011-05-21 @ 19:09:30
URL: http://kristinasofi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0