- if i lose you now


Nu har jag hållt på med bloggen ett tag, laddade hem en sån dära gratis design. Får ha den tills jag får tillbaka min dator där jag kan göra en ny header osv :)
Nu har jag nästan nyss ätit. Nu snackar jag med carro på msn, det blev inget stugsovande. Dom var inte klar där, blir väl nästa helg eller något ;) Men vi har istället bestämt att jag ska sova hos henne inatt, dom ska hämta mig sen, då ska vi åka upp på shell och hyra film och köpa godis. :) Blir myskväll ikväll!

Måste till stan också kom jag på idag, har hål i ALLA tights.. Har en del grejer som behövs köpas.
Men nu ska jag gå och packa och fixa lite. Bloggar mer hos carro, tror jag.


en liten gammalgammal bild.. men har inga bilder. vet inte hur många gånger jag har
sagt det nu men, JAG VILL HA MIN DATOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0