- Har tråkigt..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kommer inte ihåg, haha.
Vad gjorde du kl 8 imorse:
Åt nog frukost
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på big brother med emelie
Det sista du sa högt:
Ska du packa?
Det senaste någon sa till dig:
Ska lägga mig nu jag
Vad har du druckit idag: Mjölk, te, oboy

Vad var det senaste du åt: Glass

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Monligt
Godaste glassmaken:
Ingen aning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag vet inte
Sover du tungt:
Nej det gör jag inte
Drömmer du mardrömmar:
Nej, hur längesen som helst nu
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb

Favoritklädsel:
Leggings och nån tröja
Favoritlåt just nu: Vet inte nu riktigt, är trött på all musik

Vad ser du om du tittar till höger:
En dörr
Vad gör dig glad just nu:
Att robert äntligen loggade in på msn :D
Vad ska du göra härnäst:
Göra mig i ordning för sängen och lägga mig
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Trött, ont i halsen..
Favoritgodis:
Choklad är det nog
Kläder just nu:
Stor t-shirt som jag sover i
Sommarplaner: Vet inte än, ska kanske till liseberg  :D

Hur många kuddar sover du med:
2
Spelar du något instrument:
Nej, har gjort
Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Vännerna, familj och älskling ♥

Är du kittlig:
Jaharuuu
Snarkar du:
Nej
Stjärntecken:
Lejon
Äckligaste insekten:
Spindel..

Längtar du mest efter just nu: Sommarlooov och Robert!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0