- Dag 3


Mina syskon.

Emelie är min syster, hon är 17 år, men fyller 18 i år. Vi föddes på samma dag, så vi båda
fyller alltså år 1 augusti! :) Det är lite jobbigt att fylla år på samma dag tycker jag, men jag har endå inget
emot det, och man är ju van med det eftersom det alltid har varit så.
Vi är oftast sams, och när vi är det har vi jätte kul med varandra. Vi kan prata om allt med
varandra också, för det mesta så. Men visst har vi våra stunder då vi verkligen hatar varandra också,
fast bara för stunden. Det brukar ju oftast sluta med att vi står och drar varandra i håret eller
slår varandra då vi bråkar, då kan jag ju säga att jag verkligen är as arg..
Men oftast är vi sams så! ;)




jag älskar dig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0