- Dag 1


En bild på mig + lite fakta om mig




Som ni kanske redan vet heter jag evelin, är 13 år men fyller 14 första augusti.
Jag föddes på min systers 4års dag, så vi fyller alltså år på samma dag!
Hon heter emelie och fyller 18 i år.
Ni får veta mer om hon senare. :)

Jag bor hemma hos min mamma, hennes kille och emelie.
Bor inte hos min pappa så ofta, varför vet jag inte riktigt men det blev så efter att dom skildes
och massa saker. Och vi går dit när vi vill eftersom han bara bor på andra sidan vägen.
Jag gillar att vara med mina världens bästa vänner, fotografera, shopping. 
Blogga också såklart, men det har ni nog redan märkt.
Jag har världens bästa kille också, och snart är det 4 månader :) ♥

Nu får det faktiskt räcka ;)


Kommentarer
Postat av: mysan

visst börja du! :)

de är skit

2011-05-16 @ 19:47:52
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0