- Coconut tree

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen lägga mig i sängen.
Imorn har vi kortdag vilket är jävligt skönt!
Efter skolan hänger robert med hem en stund innan han skulle upp och klippa sig kl 4.

Ska bli så skönt med långhelg! Trodde jag skulle till stan med mamma på torsdag men
nu var det visst på fredag. Aja, men då måste jag verkligen köpa skor och grejor till skolavslutningen
för det har jag inte gjort än. Klänningen som jag beställde har inte ens kommit än och vet inte
ens om jag kan ha den så... Fick reda på idag att skolavslutningen var nästa vecka,
haha blev helt chockad :o Trodde inte att det skulle gå så snabbt.
Känns ju inte direkt som att man får sommarlov nästa vecka?

Nu har mamma fyllt på telefon så nu har jag gratis sms hela sommaren! (y)
Men nu ska jag lägga mig. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0