- 30 dagar


Ska börja med den här fina lista nu, får väl se hur det går!
Börjar ikväll :)

Dag 1 - En bild på mig + lite fakta om mig
Dag 2 - Varför jag började blogga.
Dag 3 -  Mina syskon
Dag 4 - En person jag kan berätta allt för.
Dag 5 - Min favorit årstid och varför.
Dag 6 - Mina närmaste vänner
Dag 7 - Vad jag köpte senast.
Dag 8 - Mina rädslor.
Dag 9 - Bild på mig och en vän.
Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 - En film som får mig att gråta.
Dag 12 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 13 - I min handväska
Dag 14 - En gammal bild på mig själv
Dag 15 - Filmtips.
Dag 16 - Vad jag åt idag.
Dag 17 - En gammal bild på dig och en kompis.
Dag 18 - Min favoritfilm.
Dag 19 - Den nyaste bilden på mig själv.
Dag 20 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 21 - Någon du aldrig kommer släppa taget om.
Dag 22 - Det här saknar jag.
Dag 23 - Min favorithögtid.
Dag 24 - Någon du alltid har roligt med.
Dag 25 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 26 - Min favoritplats.
Dag 27 - Den nyaste bilden på dig själv.
Dag 28 - Detta ångrar jag.
Dag 29 - Det här får mig att må bättre.
Dag 30 - En bild från när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: mysan

hoppas du får en bra start på nya veckan! följa varandra via bloglovin?

Och du? Om du har lusst kan du ställa en fråga i bloggsvar, det uppskattas, puss!

Allt bra annars?

2011-05-16 @ 18:57:06
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0