- 01:20


Just nu är jag med min lillemor. När hon kom hit lagade vi middag och åt. Det var gott och blev as mätt.. Vi pratade på massa som vanligt och sen satt vi lite vi datorn, sen runt 10 kom nanna hit en sväng. Hade lite kul dårå. Hahaha ;)Men typ halv 11 åkte hon hem, gick ut med henne och då sprang jag och carro upp på gårn och köpte kexchoklad för vi var så jäkla godis sugen. Haha, hade ju inget godis eller något.
Sen gick vi hem igen och nu sitter carro i  sängen medans jag sitter här och är as trött.

Ska gå och diska efter min och carros middag som jag inte har gjort än, orkar inte göra det imorn så lika bra att göra det nu då. Sen ska vi väl ta och krypa ner i sängen och prata ett tag sen sova.
 Fyfan vad skönt det ska bli.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0