- Summertime




Har inte hunnit blogga något sen i lördags, men nu är jag hemma iallafall! :)

I lördags så sov jag och carro i stugan ju, först mötte jag carro sen cyklade vi på shell och köpte
godis och så. Kl 9 typ cyklade vi till stugan. Var där och hade det kul & mys.
Sen slog vi på en film, men var så trötta så vi slog av den och sov istället.

söndagen vaknade vi typ 11, klev upp och åt frukost sen la vi oss i solen och solade!
Årets första dopp gjorde vi också! ;) Sen städade vi lite och packade ihop och sen cyklade vi hem.
Hann inte vara hemma länge inte för sen ringde linnea och frågade om jag ville komma och sova
hos henne. Och det ville jag ju såklart! Har saknat henne sjukt mycket. ♥
Vi gjorde inte så mycket, pratade och satt vid datorn. Somnade runt 1.

Idag vaknade vi 10 ungefär, linnea gick och duschade och sen gick vi ner och fikade.
Sen fixade vi oss och sen for vi till stöde. Åkte hem ungefär 4 igen.
Då kom mamma och hämtade mig.
Nu har jag nyss ätit middag. Imorn är det skola men nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar! (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0