- Igår och idag

Bloggade ingenting igår, var i birsta hela dagen och sen sov jag hos carro :)
Men ska berätta om igår, klev upp kl 11, emelie och häggen skulle åka till stan med 10 bussen men
 emelie hade glömt sitt bankomatkort hemma så dom kunde inte åka, så då kom hon hem och väckte mig.
 Men det var bra för alarmet hade inte ringt! Klev upp då och duschade och fixade mig sen kom carro hit,
vi skulle åka med 13:06 tåget till stan. Så då gick vi till tåget med Emelie och häggen som också skulle åka då. Jajjamen, väntade på tåget i ungefär 1 timme, eftersom det var försenat...
När det hade gått ungefär en timme gav emelie och häggen upp och gick hem, haha. Men jag och carro tänkte, vi väntar en stund till. Då sa dom precis i högtalarna att tåget skulle komma om några minuter. Men åkte bara till viskan, för sen sa dom att vi skulle åka buss från stöde till sundsvall.. Tog sin lilla tid innan vi åkte iväg till stöde, men sen när vi kom fram dit åkte vi buss till sundsvall istället och det gick finfint.
När vi kom fram skjutsade Martin oss till birsta, var där till halv 8 och då åkte vi hem till mig och jag packade
och sen åkte vi till Carro. Då fick vi för oss att vi skulle dra till backetjärn och bada, vi fick gå dit för hade
ingen skjuts och cykeln var det punka på.. Haha, fyfan. Det gick ju som det gick de. Och sen när vi kom fram
var det så jävla kallt så vi ville inte bada. Så det blev ingenting där, sen kunde Carros pappa hämta oss så då
åkte vi hem. Haha.. Så onödigt att vi åkte dit ;) När vi kom hem fikade vi och sen la vi oss i sängen
och pratade till ungefär 1 sen somnade vi. 

Imorse vaknade vi 1! Haha. Men spelar ju endå ingen roll hur länge man sover när det endå aldrig blir fin väder.
Vaknar varje morgon och hoppas på att det är soligt & fint, kollar ut men då är det bara molnigt & fult.
Men vi gick ner och åt frukost, sen halv 3 åkte jag hem. När jag kom hem sov jag ett tag, var fortfarande trött.
Sen åt vi middag. Nu har jag nyss ätit jordgubbar och glass. Ska inte göra något speciellt ikväll,
 så blir väl bara hemma.

2 bilder från igår.



Och det här fyndade jag igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0