- The uninvited

Idag vaknade jag 11. Gick upp och åt frukost och duschade och fixade mig. Sen mötte jag Elise
som kom med tåget kl 1 typ :) Har saknat hon sjukt mycket! Vi gjorde inte så mycket, satt vid datorn och
pratade och så. Hatar vädret! Skrev till 118100 och frågade vad man kunde göra en sån här tråkig och
regning dag. Fick ju svar, men inte för att det hjälpte så värst. Haha ;)
Lite senare när de hade slutat regna så gick vi ut, cyklade och hade rätt så kul! ;) Sen kom mamma hem och då
åkte vi upp på shell och hyrde film och köpte godis, hyrde en skräckfilm!
Sen åkte vi hem och åt tacos, sen satt vi vid datorn och tjocka i oss godis. Kollade på filmen sen, den var väl
bra, men jävligt läskig, enligt mig och Elise! Haha, fast vi båda satt bakom filten och svettades typ ihjäl,
skrek lite då och då. Hahaha! Kl halv 12 när den var slut gick vi ut en stund. Kom in typ kvart över 12.

Nu sitter jag vid mammas nya dator, som dom köpte idag :D Så kan sitta vid den nu istället för emelies,
tills jag får tillbaka min. Men nu ska vi lägga oss och sova, hörs imorn! ♥


Filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0