- Tisdag

Sorry för min usla uppdatering.. Men eftersom jag inte har min egen dator så kan jag inte blogga
lika mycket. Idag vaknade jag och emelie 11 iallafall, har sovit inne hos henne i 2 nätter nu,
ska göra det inatt med, haha. Var lika fult väder idag igen.. Bara moln, blir så jävla less nu när det äntligen
är sommarlov så ska det vara ful väder..  Men då gick vi upp, åt frukost och sen la jag mig i
soffan och kollade på  top model.
När det var slut satt jag lite vid datorn och sen bestämde jag med martina att hon skulle komma hit
eftersom ingen av oss hade nånting att göra. Då gick jag och duschade och fixade mig lite sen
kom hon runt 2. Vi kollade på film och åt glass. Sen gjorde vi middag och åt och sen gick
vi ut och cyklade lite och träffade Maja också :)
Sen cyklade martina hem och jag gick in. Nu sitter jag i soffan med emelie och tittar på tv.
Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0