- Tisdag

Ops, har inte orkat bloggat något sen i lördags.. Men blir lite svårt också när man inte har en egen dator.
Men ska köpa en ny för min går tydligen inte att fixa, och vill inte lämna in den på en affär eller ngt, för då lär väl alla bilder o allt försvinna. Så måste köpa en ny dator o föra över alla bilder o allt.
Men det blir väl när de blir de för måste spara pengar också. Men mamma ska betala hälften :)

Inatt sov jag inne hos Emelie, jag klev upp 11, la mig ute och solade, Emelie klev upp kvart i 12 typ.
Då åt vi frukost sen solade vi. Men vi gick in nyss, det blev så jävla varmt så man fick nästan panik och ligga där och hetta ihjäl. Men man inte klaga inte. Är ungefär 29 grader nu!
Men nu ska jag gå ut och lägga mig igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0