- Summertime

Nu är jag hos emma. Vi har nyss duschat, ska slå på en film och lägga oss i sängen snart :)

Idag har dagen varit skit skön. Vi har ju inte jobbat något, första timmen så tömde vi & städade ur skåpen,
tog hem alla böcker och så. Sen hade vi rast i 20 min, sen var vi mattelabbet och spelade spel och sånt fram
till lunchen. 10 över 11 hade vi lunch, efter lunchen gick hela klassen till vikbron där nånstans, 
vi badade och fikade och hade det kul! :) Var så otroligt varmt idag!
Sen halv 2 typ gick vi tillbaka till skolan och sen slutade vi. Då gick vi till busshållplatsen och sen
åkte jag och Emma hem till henne. När vi kom hem var det så bytte vi om till bikini och hoppade
i poolen! Så jävla skönt! Badade ett ganska långt tag, sen klev vi upp och då åt vi kycklingsallad.
Efter middagen kollade vi lite på tv, sen ringde vi Martina & Maja och fråga om dom ville
hänga med och bada på backetjärn. Så klockan 6 åkte vi dit och badade igen till ungefär 8.
Sen cyklade vi hem igen.

Nu ska vi lägga oss, imorn blir det backetjärn med skola till 11 för mig, för sen åker jag till
skönhetshuset och slingar håret!
Godnatt


Haha, hitta en gammal bild. Snygga bruds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0