- Det värsta av allt, var att du inte brydde dig alls

Elise åkte hem med 3 tåget. Följde med hon dit och väntade tills tåget kom, sen sa vi farväl och sen gick
jag hem. Har haft grymt kul med min lilla älskling iallafall! :D När jag kom hem satt jag lite vid datorn sen
åt jag middag, efter det la jag mig i soffan och kolla på tv. Det är ungefär det jag har gjort ikväll, suttit vid datorn
och kollat på tv. Har också kollat igenom massa skivor på som mamma har lagt in gamla
bilder i på datorn, haha!  Sjukt kul att se :)
Nu sitter jag här bara, lyssnar på musik och skriver med massa folk.


Här har vi ju snyggingen också!


Kommentarer
Postat av: elise

haha, snyggbilden här då! ;)♥

2011-06-25 @ 13:09:29
URL: http://eelliisssee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0