- I will never let you fall

Hej! Igår drog jag till Martina när Robert hade åkt hem, vi var ute och så. Sen när Martinas pappa kom hem
åt vi middag, sen gick vi ut och knäppte lite kort.
Efter det åkte vi på shell och köpte mjukglass och sen till myggvallen för Martinas pappa skulle dit, kollade på fotboll. På kvällen skulle vi tälta med Jocke och Oliver. Haha, var ute på kvällen och hade kul.
Det slutade med att Jocke ville sova så han gick hem han, men Oliver sov i tältet med oss.
Somnade runt 3 kanske, och vaknade 7.. Sov i 4 timmar, skönt -.-  Vi vaknade av att det var så otroligt jävla
varmt i tältet! Gick inte ens att vara där inne, solen stekte ju på. Så vi gick ut och satt oss ute kl 7 på
morgonen liksom.. Sen gick vi in och kollade på tv, sen gick Oliver till Jocke igen typ halv 9.
Då somnade jag och Martina till 12, då fikade vi och sen gick jag hem runt 1.
Nu är det iallafall riktig sommar! Hållde ju på o svettas ihjäl när jag gick hem. Men skönt är det också.

Nu är jag hemma iallafall, ska ta och städa garderoben nu och kolla om jag hittar nå kläder tills jag & Martina
ska utomlands. Måste till stan och köpa lite också för har typ inga kläder.
Men fyfan vad vi längtar! :D Ska bli så jävla kul.
Men nu vare garderoben ja! Pusshej!


hela världen är så underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0