- Onsdag

Vaknade 6 imorse.. Riktigt skönt! Sov inge bra inatt heller, för emelie blev sjuk och gick upp och spydde och
hade feber. Och sen klockan 6 så vaknade hon och väckte mig...
Kunde inte somna om och sen var jag as hungrig så gick upp och fikade.
Men inte fan gick det och somna om efter det.. Men jag har as svårt för att somna om när jag har vaknat.
La mig i soffan då och kollade på tv till typ 10. Sov typ en halv timme men sen kunde jag inte sova mer -.-

Nu ligger jag fortfarande i soffan och emelie ligger också här och kollar på top model.
Känns fan som att jag har fått feber jag med.. Men vill verkligen inte bli sjuk!
Det får ju gärna, mer än gärna ta och bli fin väder också!


Gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0