- Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Statistiken går inte att kolla på :o Kommer inte upp något när jag trycker där..
Men gick inte för carro heller, så det är väl nått fel.
Men nu sitter jag här bara, lyssnar på musik och gör inte mycket.
Känns så jävla skönt att veta att det bara är 4 skoldagar kvar och sen börjar ett helt skönt
sommarlov i 2 månader. Ska bli så himla skööönt och det här sommarlovet ska bli det bästa!

Imorn ska jag nog till birsta. Eller får väl se hur det blir, men måste för har inte köpt kläder och skor till skolavslutningen. Men vad man än gör så gör man ju fel nu för tiden så.
Så jävla l e s s på allt just nu.


Kommentarer
Postat av: sanna

samma för mig med statistiken!

fin blogg btw :)

2011-06-03 @ 00:16:56
URL: http://sannamartinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0