- 2 dagar kvar!

Har inte hunnit bloggat något sedan onsdags, då var ju jag och carro på gatufesten!
När vi kom dit åkte massa karuseller tills carro mådde illa, och det gick inte över på ett bra tag. Vi gick in på in och käkade och väntade på att carro skulle spy, men gick inte så bra. Haha, men sen gick det över.
Såg också på rix-fm festivalen, då kollade vi på loreen, eric amarillo, ulrik munther och massa fler som jag inte
visste vem de var. Men den bästa var jason derulo! Fyfan vad bra han var och fattar inte att han åkt enda hit för
att sjunga här?! :o Bäst var han iallafall! Fick inga bilder för kunde inte ta med min kamra eftersom den inte hade
nå batteri och min laddare är hos Martina.  Vi åkte hem med 23:40 tåget, fyfan asså, vi fick SPRINGA allt vi hade
till tåget, för kl 23:30 hade vi satt oss i en karusell och märkte att klockan var så mycket då!
Kom precis dit när tåget skulle åka, tur hade vi iallafall.

Carro sov hos mig när vi kom hem. På torsdagen, alltså igår, vaknade vi 11. Kl 12 åkte vi med
mamma till backetjärn när hon skulle åka till jobbet. Var där hela dagen och solade o badade, när jag kom hem
packade jag lite till turkiet och somnade typ 12.

Idag klev jag upp 11, gick ut och la mig i solen men det var så jävla varmt så kunde inte ligga där,
nu sitter jag i soffan, solen har endå gått i moln. Sover hos Robert inatt,
inte länge kvar nu tills jag och Martina åker!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0