- Kvällen

Nu sitter jag och carro här hemma vid en varsin dator. Vi har varit ute ikväll, haft ganska så kul.
Kl 6 gick jag upp till vagabondo och käkade pizza med Martina och Linnea eftersom dom var hos Martinas mamma
som bor ovanför vagabondo. Eller Linnea åt kycklingsallad, men jag och Martina käkade pizza.
Sen gick vi ut och var på fränsta bara, snackade med nå jävla stockholmare och ljög lite då och då, hahah..
Sen kom carro runt 8, då gick jag hem och sen gick vi ut igen och gick hem 11.
Nu sitter vi här och jag är trött. Tror jag ska lägga mig och sussa snart. Imorn tar vi 3 tåget till stan
och då blir det gatufesten. Lär väl måsta åka 20 i 12 tåget hem.. Går ju inget senare tåg :(

Men vi höres imorgon kanske innan vi åker, skriver nog då. PUSS & GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0