- No one can take your place

Blev ju birsta idag med Carro, men var grymt trött eftersom vi bara sov 5 timmar inatt. Somnade 6 och vaknade 11, snacka om att vi var trött imorse alltså! Men vi klev upp och fixade oss och åt frukost sen kl
1 kom Carros föräldrar och hämtade oss.
Det blev en tröja och 2 par örhängen för mig eftersom jag bara hade 200 kr, och det skulle räcka till middag också, haha. Nu är jag helt pank iallafall! Vi var där kl 8, då åkte vi hem. Sov typ hela vägen hem.
När jag kom hem satt jag mig här vid datorn, hämtade chips och dricka! Så nu sitter jag här och är helt ensam hemma eftersom mamma och Martin har åkt bort i 2 nätter, och emelie är ute som hon har varit sen jag kom hem. Ringde nyss och sa att hon skulle komma hem till mig! Har as tråkigt just nu!
Det är tomt utan Carro också!! :(

Lite onödiga bilder från igår.

min fina kisse


baka en liten kladdkaka


and my sexy girl


Kommentarer
Postat av: caroline

men vadfaaaaaaan evelin

2011-07-26 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0