- Hos pappa

Hej! Nu är jag hos pappa och ska sova här inatt. Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt, jävla piss väder är de också! Har bara spöregnat hela dagen! Det blev hemlagad pizza till middag iallafall.
Sen efter middagen gick jag och emelie hit, har nyss varit och köpt godis. Nu sitter jag i soffan och kollar Lotta på liseberg! Bilder från turkiet kommer upp imorn istället eftersom jag inte hann lägga in dom idag och ska ju sova här. Skriver imorron när jag är hemma hos mamma! PUSSHEJ


Saknar dig finaste vännen


Kommentarer
Postat av: LINNEA

åh jag saknar dig med älskling! det va fan aslängesen nu, det måste det bli ändring på, du och jag föralltid ♥

2011-07-18 @ 21:25:04
URL: http://liinneaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0