- Hemma!

HEJ! Nu är jag hemmaaa! Eller jag kom hem igår runt 4 på dagen, men orkade inte blogga något igår kväll :)
Vi har haft det så sjukt bäst iallafall! Har haft jätte kul också. Jag orkar inte berätta allt, men bilder kommer senare :) Var skönt att komma hem men tråkigt också, har inte varit ett moln på himmlen på hela veckan och sen kommer man hem till spöregn.. Menmen, skönt att vara hemma endå! Har inte haft tid att blogga nånting där så därför jag inte har bloggat.  Imorse vaknade jag 10 iallafall, var pigg då så gick upp. Åt frukost och sen satt jag mig här och kollade runt lite. Missade fränsta festivalen också märkte jag, haha. Men det gör inte så mycket :)

Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag ladda in bilderna till datorn och sen ska jag gå över till pappa.
Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0