- En vecka kvar!

Tjena! Igår var jag hos Robert och sov där så det blev inte att jag bloggade nånting. Idag hämtade
mamma mig halv 2 kanske. Nu sitter jag här bara och kollar runt på bloggar. Men jag har en rolig sak att berätta,
OM EN VECKA ÅKER JAG OCH MARTINA UTOMLANDS!! :D
Fy tusan vad vi längtar asså! Ska bli grymt kul! Har aldrig varit utomlands med en kompis heller, så det är säkert
mycket roligare att vara där med en kompis. Fast jag brukar vara med Emelie annars och det är ungefär likadant.
Men vi längtar så mycket. Vi ska typ åka på natten/tidigt på morgonen till stockholm med bil. Sen ungefär 10
på morgonen går flyget till Turkiet. Föressten så kommer jag & martina få ett eget hotellrum också!
Vilket kommer bli as nice! PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0