- Because my world is nothing without you

Vaken är vi minsann, haha.. ;) Just nu sitter vi i soffan, dunkar musik, äter kladdkaka och dricker mjölk.. Just
nu känner man sig inte alls tjock, och klockan är fan halv 5. Men är inge trött alls.. Haha, men det är ju endå sommarlov. Idag har vi gjort tacos och käkat det, var riktigt gott. Sen fick vi lite främmande igen men dom gick lika snabbt som dom kom, fast skrattade gjorde vi, riktigt mycket. Och om exakt en vecka, då fyller jag år!! Längtar gör man. Och dan före åker carro till turkiet också, wää säger jag. Vill inte det, kommer sakna hon så sjukt mycket ♥  

Saknar min lilla älsklingsrobert nu också, förjävligt mycket :( Börjar bli lite trött nu känner jag föressten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar mig lilla älsklingsevelin!!! :( <3 <3 <3

2011-07-25 @ 04:44:05
Postat av: Robert!

FINAMÄNNISKA!!! :')))

2011-07-25 @ 04:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0