- All I want for christmas is you

Försökte blogga igår när jag hade kommit hem men det blev nått fel på internet. Jag och carro tog iallafall 20 över 6 bussen hem istället för halv 5. Vi hade det mycket treevligt. När jag kom hem så var jag så otroligt trött så orkade verkligen inte städa då. Satt mig vid datorn en stund och sen gick jag och la mig och somnade direkt.
Idag vaknade jag tidigt, redan klockan nio. Men klev upp bara för en stund sen, har nyss ätit frukost och nu ska jag stääda det fint här i mitt ruum. Sen ska jag hoppa in i duschen. Idag ska vi fira jul här hemma hos mamma och imorn blir det jul igen fast hos pappa. Så jag och emelie får två julaftnar, det är ju ganska så prima de!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0