- Chilligdag!!!

Nyss suttit och kollat på utomlandsresor med mamma. Snart såå händer det nått! :D
Idag har det inte varit en vanlig skoldag. Utan dagen har varit så jävla chill. Hade klassensdag idag, och inga lektioner alls. Vi har pysslat, bakat och sist kollat på film. När vi slutade gick jag hem, Emelie låg i min säng och kollade på film eftersom hon är sjuk och hade varit hemma idag. Så kollade lite på film med henne sen åt jag middag. Sen har jag bara suttit vid datorn och tagit det lugnt. Imorn blir nog dagen minst lika skön den med, har inte några lektioner då heller. Men nu ska jag snart lägga mig. Så kyss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: johanna

oj, tack så mycket!

du är superdupersöt! :)

2011-12-20 @ 23:10:12
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0