- Det är inte lätt när det är svårt.

Inte skrivit nått på typ en vecka. Men har inte orkat, har tappat lusten på att blogga men den kommer väl snart tillbaka! I fredags blev det skola till två, sen på kvällen var jag iallafall bara hemma och tog det lugnt. På lördagen åkte jag till stan med familjeen runt 9 på morgonen. Köpte lite julklappar och så, sen åkte jag till Robert och sov där.  I söndags var jag hos Robert ett tag sen åkte jag hem och var bara hemma, och på kvällen slog jag in julklappar med Emelie. Men idag är det måndag och jag hatar verkligen måndagar, men får tänka på att nu är det bara 2 dagar kvar sen jullov, älskade jullov! Hade egentligen långdag idag men gick hem två. Nu ska jag lägga mig och glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0