- Söndag

Suger på att blogga, jag veet. Men i helgen har jag verkligen haft fullt upp. I fredags blev det först skola till 2. Hade franskaprov då och det kändes verkligen som att de gick bra, skönt de. Efter skolan följde Maja med mig hem och lite senare kom Emma R och då gick vi till tågstationen och åkte med 3 tåget till stan. Där köpte vi julklappar och lite annat. Men kan ju säga att jag verkligen inte är klar, måste åka nästa helg också!
Sen tog vi 20 över 6 buss hem, när vi kom hem till fränsta gick vi och käka pizza på vagabondo sen gick vi upp till sporthallen ett tag. Sen gick vi hem till Emma och var hos henne hela kvällen. Sen runt 12 eller vad klockan nu var så traskade jag och Maja hem till mig igen och slog på en film sen somnade vi.
På lördagen så vaknade vi halv 3... Hela dagen var borta liksom. Men jag och Maja fixade oss och gick upp på gårn sen kom Emma R också och då blev de luciamixen hela kvällen. Sen åkte jag hem med robert vid halv 1 typ och sov hos han. Vi somnade 6 vi, haha.. Vaknade 11 idag men vi låg kvar i sängen till typ 1. Sen gick vi upp och fikade och sen åkte jag hem typ halv 3.
-
Resten av dagen har jag bara lega och kolla på film med Emelie och suttit här. Slösöndag som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0