- Varje liten del av mig älskar dig.

Försov mig idag gjorde jag också, vaknade runt 8. Då Emelie ryckte upp dörren och sa: Har du försovit dig?! Jag ba vaknade direkt och ba: Nej?! Och hon: Klockan är 8! Jag: Ja men det vet jag väl!!? Hahaha. Också visste jag inte alls det. Men var så otroligt trött så visste knappt vad jag sa. Så sen låg jag där och tänkte ett tag och sen ba: Vafan? ÄR KLOCKAN 8?! Och bara flög upp hur sängen. Då var det bara att fixa sig och slänga i sig frukosten och dra till skolan. Dagen gick väldigt snabbt men hur tråkig som helst. Vill verkligen ha prao igen..
-
Kom iallafall hem från gårn för ett tag sedan. Där har jag varit med älsklingsrobert! Nu laddar jag ner lite musik till mobilen men ska lägga mig nu.  Hörs imorn.
lovely.

Kommentarer
Postat av: Maja

s.n.y.g.g.a ;))))))

2011-12-05 @ 22:07:57
URL: http://majavikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0