- 2011 Lista.

I ÅR:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja verkligen!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet och Finland, tror jag
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nej, inget jag kan komma på nu
7. Vilket datum från i år kommer du alltid att minnas? 29/1 ♥
8. Vad var din största framgång 2011? Haha ingen aning
9. Största misstaget? Det vet jag inte heller. Har nog gjort ganska många misstag jag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja småsjuk har jag väl varit. Men inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Min systemkamra måste det nog vara!
12. Vad har du spenderat mest pengar på? Kläder och sånna saker
13. Gjorde någon/någonting dig riktigt glad? Ja, Robert gör mig alltid glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Det är väldigt många det!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet faktiskt inte. Gladare har jag verkligen varit men kanske ledsnare också. Det har väl gått i perioder.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Det vet jag inte heller, ingenting?
18. Hur tillbringade du julen? Firade julen hos mamma dagen före julafton, så på julafton var jag hos pappa med folk, öppnade julklappar osv :)
19. Blev du kär i år? Mer än jag nåånsin har varit.
20. Favoritprogram på TV? Vet ikke
21. Bästa boken du läste i år? Läste många, så svårt att välja
22. Har du flyttat i år? Nej.
23. Vem har varit din allra bästavän? Min allra bästa har nog varit Carro, är fortfarande.
24. I vilken affär har du handlat mest kläder i år? Måste nog vara H&M jag har handlat mest i.
25. Något du önskade dig när du fyllde år men inte fick? Inget vad jag minns. Eller jo, kamraväska. Men det fick jag i julklapp.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var hemma och hade det trevligt med massa folk som kom.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, om min farmor levde.
28. Vilken film har varit din favoritfilm i år? Haft ganska många. Men the last song eller twilightfilmerna.
29. Vad fick dig att må bra i år? Dom jag umgicks med, vänner, robert, familjen. Musik och masssa annat!
30. Har du varit otrogen mot någon det här året? Nej verkligen inte
31. Vem saknade du mest? Älskade farmor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0