- Helgen

Har inte hunnit bloggat nått i helgen, haft fullt upp ungefär. Men endå har den varit alldeles för kort, som alltid. Men kan berätta lite kortfattat. I fredags blev det prao som vanligt för den här veckan, fick sluta 1 då. Vilket var otroligt skönt och helgen började en timme tidigare! Sen gick jag hem och var hemma bara till halv 6 ungefär då Maja kom hit, då gick vi upp på vaga och jag åt. Sen gick vi upp på sporthallen och kollade på innebandy med massa andra.  Sen gick vi på shell och köpte godis och sen hem till mig och myste resten av kvällen, hon sov här också.
lördagen sov vi enda till halv 2. Gick upp och åt frukost sen satt vi vid datorn och kollade på film och så. Bara tog det lugnt. Sen åkte Maja hem runt 6 typ, då hoppade jag i duschen och fixade mig sen gick jag upp på gårn och var med Robert. Sen åkte vi hem till han och då sov jag där.
Sen i söndags så kom mamma och hämtade mig typ 1 så hann inte göra så mycket. När jag kom hem duschade jag och städade rummet lite sen fick vi främmande kl 3. Så jag fick leka med sötminna, dom var här till 7 kanske och sen åkte dom hem. Tog det bara lugnt då och sen blev det sängen och kan inte säga att jag var nå speciellt peppad till skola idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0