- Hjärtat gör mig blind.

Blev inte så jag bloggade något igår. För jag och carro åkte ju till birsta, var där till 7 ungefär. Fyndade lite grejer där! Kom hem runt 8 och då hämtade carro sina grejer och åkte hem. Jag packade lite sen for jag till robert och sov hos han. ♥ Vi satt vid datorn sen la vi oss och kollade på The last song, älskar filmen nå jävulskt. Men kollade inte klart på den riktigt, sen sov vi.
Vaknade typ 1 imorse, då kollade vi klart på filmen och sen gick vi upp och åt frukost. Sen tog jag 3 tåget hem.
Har inte gjort så himla mycket, ätit middag sen har jag mest suttit här. Sitter här fortfarande och ska nog göra de ett tag till. Lägger upp lite bilder på det jag köpte i birsta istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Vart ar du köpt spets-tubtoppen?

2011-12-29 @ 01:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0