- Aldrig lämnar jag dig

Blev inget bloggande igår för vi for till Östavall till Filip och hans familj runt 3. Där åt vi middag och sov över där. Så vi kom hem idag :) Vaknade där runt 10 imorse för mamma och martin vaknade, och somnade runt 3 igår. Fyfan vad trött jag var.. Men klev upp och åt frukost och sen satt vi ute bara i solen, åkte hem typ 4.
Då åkte vi på ica och handla och sen hem, sen har jag inte gjort så mycket. Ätit middag och kollat på film.

Nu sitter jag här och skriver med min kära vän Filip och tråkar sönder typ..
Imorn får jag se vad jag ska göra har försökt övertala mamma att vi ska åka till birsta men får se hur de blir!
Men sen ska jag nog till Robert och sover hos han när han har kommit hem från leksand iallafall! ♥
Har inte träffat han på en vecka.. :( Puss!


det är du som får min värld att snurra. mitt hjärta att slå
älskade syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0