- Helgen

Har inte haft tid att blogga, för jag har varit med min älskade vän carro hela helgen!

I fredags var ju jag och carro i stan och kollade på "Jag saknar dig" och åt på kina. Filmen var bra men den verkade bättre på trailern, lite konstig var den också men jag tyckte den var bra och sorgliig var den! Vi åkte hem med 20 i 12 tåget och då träffade vi riktigt många! Kom hem halv 1 ungefär, då gick vi hem till mig och jag packade och sen åkte vi och sov hos carro.
lördagen vaknade vi runt halv 11, fixade oss och sen åkte vi till birsta och shooppade! Det blev 3 tröjor, en skinnjacka, en bh, två par tights och ett puder för mig. Skulle köpa converse men dom jag ville ha fanns inte så sket i det. Vi var där till dom stängde, så kl 6 kom carros mamma och hämtade oss och då åkte vi till angelica och sov där också. Åt på kina den kvällen också, hahah.
Igår klev vi upp, vet inte när. Åt frukost sen fixade vi oss och åkte på selånger marknad, var så mycket folk och orkade inte vara där så jag och carro fick för oss att vi skulle gå till stan igen, från selånger. Det var ju ingen liten bit direkt. Kom fram dit när vi skulle åka hem, hahah. När jag kom hem åt jag middag och sen var jag bara hemma hela kvällen.

Klev upp 9 imorse, var så jävla trött så la mig i soffan och somna där till 12 istället. Kommer inte gå så bra för mig att sova ikväll och kliva upp 6 imorn känner jag. Men nu ska jag hoppa in i duschen.
Blev ett långt inlägg det här, menmen..


tom när du inte är nära.

Kommentarer
Postat av: The Life of Blondie-

söt bild :D

2011-08-22 @ 18:48:25
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0