- tråkigt

Ditt namn?: evelin.
Födelseår?: 1997
Ditt födelseställe?: sundsvalls bb.
Spelar du något instrument?: nej, inte nu.
Är du hungrig?: aa!
Vart befinner du dig just nu?: i mitt rum.
Vart bor du?: hemma i fränstaaa.
Är du singel?: nej.
Vilket land kommer du ifrån?: sverige!
Din mobiltelefon?: är dålig och jag är grymt less på den. vill ha en iphone!
Vad lyssnar du på för låt just nu?: Saknade vänner - Kapten röd
Antal timmar sömn inatt?: ingen aning.
Vem vet mest om dig?: ingen vet precis allt, men kanske carro.
Vem vet du mest om?: har inte faktiskt ingen aning.
Vad vill du ha just nu?: en iphone 4!
Höger eller Vänsterhänt?: högerhänt.
Ditt mål i livet?: vet inte.
Vad gjorde du igår?: var bara hemma på dagen, på kvällen var jag ute med carro & gårn.
Rädd för?: spindar och andra kryp..
Har du körkort?: nej.
Äger du några vapen?: nejnej.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?: jag vet inte.
Pepsi eller Coca cola?: coca cola!
Röker du?: nej.
Duschar du dagligen?: yes.
Den starkaste du vet?: haha ingen aning?
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja, för det mesta så.
Din hårfärg?: blond.
Skorna du hade på dig idag?: vita converse.
Kläder du hade på dig idag?: leggings, linne, randig kort tröja
Favoritfärg på kläder?: svart tror jag.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?: nå snyggaaa!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?: vet inte, olika varje månad.
Tatueringar du har?: inga.
Piercingar du har?: öronen.
Har du glasögon?: nepp.
Hur ser din plånbok ut?: svart.
Randigt, rutigt eller blommigt?: randigt.
Favoritårstid?: sommar såklart.
Favoritdjur?: katt & hund.
Favoritparfym?: fantasy - britney spears.

Favoritbyxor?: leggings.
Favoritartist/grupp: vet faktiskt inte.
Gillar du när det åskar?: njaa, inte när man är ensam hemma!
Vad köpte du senast?: en glass!
Hur mycket pengar har du?: jadu
Hur svarar du i telefonen hemma?: hallå?
Hur svarar du i mobilen?: beror på vem som ringer :)
Vem ringde du senast?: mamma ringde jag nyss.
Vem fick du sms av senast?: robert
Senast pussat?: robert.
Sov du ensam inatt?: nej :)
Vem sov du hos senast?: robert.
Vem sov hos dig senast?: carro! :)
Blivit slagen den senaste månaden?: ja, men bara på skoj.
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden?: de kommer jag inte ihåg, haha.
Vad gjorde du kl 08 imorse?: soov!
Vad gjorde du för 15 min sedan?: satt här.
Det sista du sa högt?: sjungde haha.
Det senaste någon sa till dig?: kommer mamma hem halv 6?
Vad har du druckit idag?: pärondryck.
Vad var det senaste du åt?: luft ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr?: brun.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja.
Sover du tungt?: nej, eller ibland.
Vad ser du om du tittar till höger?: en dörr.
Vad gör dig glad just nu?: inget speciellt.
Vad ska du göra härnäst?: äta middag.
Humör just nu?: inge speciellt.
Hur många kuddar sover du med?: två.
Morgon eller nattmänniska?: natt.
Är du kittlig?: ja!
Stjärntecken?: lejon.
Äckligaste insekten?: spindlar eller sniglar!
Saknar du någon nu?: ja.
Använder du icq eller msn?: msn såklart.
När fick du senast en present?: när jag fyllde år :)
Har du några högklackade skor?: nej.
Har du blivit hotad via telefon?: nej.
Goth eller pop?: pop.
Hur ofta loggar du in på helgon?: va?
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?: nä.
Jag älskar?: familjen, robert och vänner.
Är du snäll?: ja de är jag väl.
Är du blyg?: beror helt på vilka jag är med.
Ögonfärg?: blååa.
Favoritdag i veckan?: fredag & lördag.
Trivs du i din klass och skola?: ja.
Är du en gottegris?: hahah aa de är jag.
Är du modig?: ibland, ibland inte.
Har du åkt fast för snatteri någon gång?: nä.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: inte alla.
Vad har du för planer till helgen?: imorn blire bio och på lördag birsta med carro! :)
Är du sugen på något nu?: ja.
Brukar du bada i sjöar om somrarna?: ja.
Kan du baka bullar?: om jag får använda recept så.
Bläck eller blyerts?: blyerts.
Hur ser du ut idag?: ful.
Vad såg du senast på tv?: kommer inte ihåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0