- and everytime i hold you near, i never wanna let you go.



hihihi, mina bästa idag! ♥

Dagen började med att jag var hur tröööött som helst.. Så himla jobbigt o kliva upp tidigt. Men så är det ju.
Gick upp o duscha och sånt som vanligt sen gick jag och martinis till skolan!
Hade vanliga lektioner fram till kl 2. Dåvar vi typ indelade i grupper, gick runt till massa ställen och skulle göra olika saker. Slutade kvart i 4, då följde Martina med mig hem. Vi satt vid datorn och gjorde middag sen gick vi upp till gårn och var där ikväll.
Gick hem runt 8, då kollade jag på Robinson med Emelie och fikade. Nu sitter jag här bara, lyssnar på musik och skriver med älskling.
7 månader idag, och dom månaderna har absolut varit dom bästa i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0